• Dit event is voorbij.

Kiwanis Leuven on Tour 2019

8 september 2019

Op zondag 8 september 2019 organiseert Kiwanis Club Leuven de 4e editie van zijn rondrit ‘Kiwanis on Tour’ voor oldtimers en andere paradepaardjes.

De opbrengst gaat integraal naar het goede doel. Ons goed doel voor deze editie is de Snoezel Ruimte in het nieuwe gebouw voor de dienst kinder- en jeugdpsychiatrie van UPC KU Leuven. Nauw aansluitend met het nieuwe vrouw- en kindziekenhuis.

Naast een warme en toch functionele omgeving wil het gebouw vooral een plek zijn waar personeel, kinderen en ouders mekaar in een ontspannen sfeer kunnen ontmoeten en samen kunnen werken aan een nieuw en beter evenwicht.

Programma
We starten de dag met een stevig ontbijt waarna elke wagen op eigen tempo de rondrit kan aanvatten aan de hand van het roadbook dat u meeneemt doorheen de Brabantse Ardennen.​

Timing = Ontbijt 08.00 – 10.00 | Lunch 12.30 | Diner 18.00

​Deelnemen​?

• De rondrit richt zich voornamelijk op oldtimers, sportwagens en andere pareltjes maar elke wagen is van harte welkom!
  • Inschrijvingsbedrag per wagen all-in formule: 290,00 euro
  • Inschrijvingsbedrag per wagen basis formule: 190,00 euro
  • Inschrijvingsbedrag enkel diner pp: 85,00 euro
    • All-In Formule: Het inschrijvingsbedrag omvat per wagen de deelname aan de rondrit, het roadbook, ontbijt, lichte lunch en driegangendiner voor 2 personen en uiteraard uw bijdrage aan het goede doel!
    • Basis Formule: Het inschrijvingsbedrag omvat per wagen de deelname aan de rondrit, het roadbook, ontbijt, lichte lunch  voor 2 personen en uiteraard uw bijdrage aan het goede doel!
    • Diner Formule: Het inschrijvingsbedrag omvat diner pp incl. receptie te Faculty Club Leuven
  • Startplaats is Le Relais de L’Empereur te Genappe
  • Indien meer dan 2 personen in de wagen ontvangt u een aangepaste offerte via email. Per bijkomende persoon = € 125,00 extra (All-In)

Alvast inschrijven of nog vragen?
Aarzel niet ons te contacteren.

Kiwanis on Tour: Reglement
contact: bestuur@kiwanisleuven.be