• Dit event is voorbij.

Kiwanis Leuven on Tour 2018

2 september 2018

Op zondag 2 september 2018 organiseert Kiwanis Club Leuven de 3e editie van zijn rondrit ‘Kiwanis on Tour’ voor oldtimers en andere paradepaardjes.

De opbrengst gaat integraal naar het goede doel.
Vorig jaar kon de organisatie de opbrengst van maar liefst 5000 euro schenken aan de Zorgcirkels Jongdementie en het MPC Terbank vzw

Programma
We starten de dag met een stevig ontbijt waarna elke wagen op eigen tempo de rondrit kan aanvatten aan de hand van het roadbook dat u meeneemt doorheen het mooie Haspengouw.​

Timing = Ontbijt 08.00 – 10.00 | Lunch 12.30 | Diner 18.00

​Deelnemen​?

• De rondrit richt zich voornamelijk op oldtimers, sportwagens en andere pareltjes maar elke wagen is van harte welkom!
  • Inschrijvingsbedrag per wagen: 300,00 euro
    Het inschrijvingsbedrag omvat per wagen de deelname aan de rondrit, het roadbook, ontbijt, lichte lunch en driegangendiner voor 2 personen en uiteraard uw bijdrage aan het goede doel!
  • Startplaats is de Faculty Club in Leuven waar we ook eindigen voor het diner. De tour zelf brengt ons van Leuven tot Tongeren en terug.
  • Indien meer dan 2 personen in de wagen ontvangt u een aangepaste offerte via email. Per bijkomende persoon = € 125,00 extra

Alvast inschrijven of nog vragen?
Aarzel niet ons te contacteren.

Reglement:​

Kiwanis on Tour: Reglement